Wednesday 30 May 2012

be careful what you wish for , ohhmaiigod ==

assalamualaikum ,

 *sorry post ini panjang , menulis tak ingat dunia HAHAHA .
ohhhmaiigod , zzzzz , aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , okayy shut up yani , lets get down to business , okayyy basically , theres this classmate of mine dekat tgb , a guy , yang practically sangatlah annoying , time form four , memang rarely laa cakap , sebab diaa bajet macam diaa seorang je handsome kat tgb tu , and entah laa macam mana boleh tak suka at each other or something like that laaa , then masa akhir tahun , he apologised to me , thennn tetibe time form five ,terus tak bertegur , apa masalah diaa aku pun taktau , just dont ask why ! bayangkan diaa nk pinjam stapler , he knows i have since all my other classmates memang selalu pinjam from aku , diaa sanggup pegi kelas sebelah untuk minta semata-mata taknak minta from aku , macamm harammm -________-
so sepanjang berada kat tgb time form five tu memang tak bertegur , tak senyum , pandang pun rasa macam nk muntah , so basically memang tak pandang each other tilll one day , masa tu nak dekat spm da laa , my class buat bacaan yassin and sesi bermaaf-maafan , i was the first girl to talk , aku minta maaf generally , then later on tu , aku decided to macam just straightforward , then i remember i said something like this :

mmmm , ada this particular person in the class that aku taktau laa apa masalah diaa , diaa benci aku ke , or apa ke , aku pun tak sure if aku benci dia ke , tapi menyampah tu memang laa sebab diaa macam bajet gilaa , but whatever it is , if aku pernah buat something yang tak betul kat kau , sorry laa sangat , hope kau maafkan aku .

then esok tu , ada buat jamuan sikit , semua classmate turun except him , then i asked my other classmate , muhaimin to ask him to come down , and he said aku daa cakap daa kat diaa suruh turun , diaa taknak . so okay laa fine , then muhaimin said to me "yani , actually an semalam diaa tau kau cakap pasal dia , and sbenarnya semalam diaa nak jumpa kau sorang je , tapi lepas kau cakap macam tu terus diaa moody "
terus laa guilt menular dalam diri , zzz . so malam tu ada prep , was hoping to see him to apologise yet again , since dia tanak cakap dengan aku , i asked my friend , arifah to talk to him , diaa kata after prep laa jumpa since dia prep kat tempat lain, okay , aku tunggulaa kat classs macam apa je , diaa tak datang , then masa otw balik from prep , i saw him baru keluar from ds (dewan selera). memang rasa macam nak pukul diaa pun ada , tp tape sabar , so that night , i texted him saying yet again sorry , tetiba diaa call saying that aku tak pernah buat salah pun dengan diaa semua , he said he was the one yang patut apologise , aku pun okay laa , and at that moment , i just knew from the bottom of my heart , i wish that i will never see him again ,for some reason he would be the last person that i wanna meet in the future .
 but time spm aku duduk sebelah diaa ,
bestnyaaaa -________-
and guess what , diaa juga dapat MARA , the same course with me , and the same country and the same preparation , ohh Allah , is this some kind of a sign saying to be careful for what you wish for ? haishhh ya Allah , hope we would be okay insyaAllah .
peace be upon you .